Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS |
Українська інженерно-педагогічна академіяКАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИКИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ |
|
Кафедра є базовою з підготовки науково-педагогічних працівників зі спеціальностей 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки», 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти», 13.00.02 «Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)». Керівниками існуючої на базі УІПА Спільної з Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України навчально-методичної лабораторії з проблем інженерно-педагогічної освіти вже 15 років є представники кафедри ПМПН. Ця лабораторія координує науково-дослідні роботи з проблем вищої школи, що виконуються на кафедрах академії, а також співпрацює з іншими ВНЗ України з метою збору та систематизації інформації про проведення наукових досліджень в галузі інженерно-педагогічної освіти в цілому по країні. 1. Розробка програми внутрішньовузівських семінарів підвищення кваліфікації викладачів «Інноваційна культура педагога» 2. Організація та проведення внутрішньовузівських семінарів підвищення кваліфікації викладачів УІПА «Інноваційна культура педагога» 3. Проведення анкетування педагогів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, технікумів, шкіл, ПТНЗ з метою визначення базового підґрунтя для формування інноваційної культури в ВНЗ 4. Встановлення зв’язків з інженерно-педагогічними закладами освіти та проведення анкетування з метою визначення стану інноваційних процесів в їх діяльності. 5. Проведення конкурсу курсових робіт студентів УІПА на кращу інноваційну ідею. 6. Проведення анкетування викладачів ВНЗ ІІ-ІV рівнів акредитації за темою «Інновації в освіті». 7. Розробка інтернет-сайту роботи інноваційної групи 8. Виконання наукової роботи за напрямком формування інноваційної культури інженерів-педагогів в процесі професійної підготовки 9. Виконання наукової роботи за напрямком формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів-педагогів як однієї зі складових інноваційної культури. Кафедра педагогіки та методики професійного навчання УІПА є провідною щодо змісту педагогічної складової інженерно-педагогічної освіти. Її науковцями розроблено нову концепцію підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Основу концепції становить положення про те, що професійна педагогічна підготовка інженерно-педагогічних кадрів має розглядатися як система, що забезпечує формування компетентної особистості фахівців цього профілю, які задовольнятимуть сучасні вимоги замовників, представлених професійно-технічними та вищими І-ІІ рівнів акредитації навчальними закладами. Удосконалену педагогічну складову навчального плану підготовки інженерів-педагогів впроваджено у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах, на інженерно-педагогічних факультетах та кафедрах вищих технічних та педагогічних навчальних закладів України, які здійснюють відповідну підготовку. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |