Українська інженерно-педагогічна академія

КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИКИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Меню сайту
Форма входу
Пошук



Кафедра є базовою з підготовки науково-педагогічних працівників зі спеціальностей 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки», 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти», 13.00.02 «Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)».

 Керівниками існуючої на базі УІПА Спільної з Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України навчально-методичної лабораторії з проблем інженерно-педагогічної освіти вже 15 років є представники кафедри ПМПН. Ця лабораторія координує науково-дослідні роботи з проблем вищої школи, що виконуються на кафедрах академії, а також співпрацює з іншими ВНЗ України з метою збору та систематизації інформації про проведення наукових досліджень в галузі інженерно-педагогічної освіти в цілому по країні. 

На базі лабораторії створено інноваційно-методичну групу, засновниками якої є викладачі кафедри доц. Штефан Л.В., ас. Бачієва Л.О. Відповідно до плану роботи інноваційно-методичну групи проводяться наступні заходи:
1. Розробка програми внутрішньовузівських семінарів підвищення кваліфікації викладачів «Інноваційна культура педагога»
2. Організація та проведення внутрішньовузівських семінарів підвищення кваліфікації викладачів УІПА «Інноваційна культура педагога»
3. Проведення анкетування педагогів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, технікумів, шкіл, ПТНЗ з метою визначення базового підґрунтя для формування інноваційної культури в ВНЗ
4. Встановлення зв’язків з інженерно-педагогічними закладами освіти та проведення анкетування з метою визначення стану інноваційних процесів в їх діяльності.
5. Проведення конкурсу курсових робіт студентів УІПА на кращу інноваційну ідею.
6. Проведення анкетування викладачів ВНЗ ІІ-ІV рівнів акредитації за темою «Інновації в освіті».
7. Розробка інтернет-сайту роботи інноваційної групи
8. Виконання наукової роботи за напрямком формування інноваційної культури інженерів-педагогів в процесі професійної підготовки
9. Виконання наукової роботи за напрямком формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів-педагогів як однієї зі складових інноваційної культури.

 Кафедра педагогіки та методики професійного навчання УІПА є провідною щодо змісту педагогічної складової інженерно-педагогічної освіти. Її науковцями розроблено нову концепцію підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Основу концепції становить положення про те, що професійна педагогічна підготовка інженерно-педагогічних кадрів має розглядатися як система, що забезпечує формування компетентної особистості фахівців цього профілю, які задовольнятимуть сучасні вимоги замовників, представлених професійно-технічними та вищими І-ІІ рівнів акредитації навчальними закладами. 

 Удосконалену педагогічну складову навчального плану підготовки інженерів-педагогів впроваджено у вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах, на інженерно-педагогічних факультетах та кафедрах вищих технічних та педагогічних навчальних закладів України, які здійснюють відповідну підготовку. 

 
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 103
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz